أهم الأخبار اليوم .. شادي حسين: «خصومي.. اللي وقفوا برنامج باسم يوسف واللي خطفوا ماصوني وبيهددوني بالقتل»

0 تعليق 0 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

ردّ المراسل التلفزيوني السابق لبرنامج «أبلة فاهيتا»، شادي حسين، على بيان الأخيرة، والتي اعتذرت له فيه، عن بيانها الأول، قائلًا: «عزيزتي أبلة فاهيتا، أنتي مش من خصومي علشان أزعل منك أو أسامحك».

وأضاف «حسين»، في بيان على صفحته بـ«فيس بوك»، مساء الجمعة: «خصومي هم اللي خلوا خوفك يجبرك تقولي كلام غير طبيعتك اللي أنا متعود عليها، خصومي حطولك سقف على برنامجك ومانعينك تسخري من حاجات كتير كان نفسك تقوليها وقصقصوا في تقاريري لما كنت معاكي».

وتابع: «خصومي اللي وقفوا برنامج باسم يوسف ومنعونا حتى نضحك على بلاوينا، خصومي حكموا بـ٣ سنين سجن عسكري على صديقي عمرو نوهان بسبب صورة ساخرة، خصومي خطفوا مصطفى ماصوني وغيره كتير ومش عارفين مكانهم ولا عارفين هم عايشين ولا أموات».

وأردف: «خصومي بيتهموا أي حد مختلف عنهم ليل نهار على التلفزيون بالعمالة والخيانة وبيحرضوا على قتلنا و سجننا، وبيهددوا الفنان أحمد مالك (رغم اعتذاره) بعدم الظهور مجددا لاستكمال مشواره الفني بمجرد مشاركته معي في الفيديو الساخر وبيهددوني انهم هيأذوني انا وأهلي».

واختتم بيانه قائلأ: «عزيزتي أبلة فاهيتا خصومي ضعاف وتافهين قوي وبيتقمصوا من الهزار وكيانهم بيتهز من كوميكس أو فيديو ١٢٠ ثانية، فا أشطة يعني الموضوع ميستحقش الأعتذار».

------------------------
الخبر : أهم الأخبار اليوم .. شادي حسين: «خصومي.. اللي وقفوا برنامج باسم يوسف واللي خطفوا ماصوني وبيهددوني بالقتل» .. تخلي صحيفة الاجيال الحرة مسئوليتها الكاملة عن محتوي هذا الخبر وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و المصدر هنا : المصرى اليوم - مصر

أخبار ذات صلة

0 تعليق