عاجل

اخبار مصر اليوم .. أحمد مالك يعتذر للشرطة: «لحظة تهور سببها إحباطنا وعدم قدرتنا التعبير عن رأينا»

0 تعليق 0 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

 

مالك

اعتذر الفنان الشاب أحمد مالك عن الفيديو الذي تم نشره أمس الاثنين، والذي اعتبره عدد من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي بمثابة إهانة للشرطة.

وجاء خلال اعتذار مالك الذي نشره عبر صفحته بموقع «فيس بوك»: بعتذر بشده لكل شخص إساءة الفيديو و خاصه الشرطة، الفيديو فعلاً فيه تجاوزات لم أتوقع إنها تخرج برا دايرة الأصدقاء و ده مش مبرر علي الخطأ.

وواصل: أنا عمري عشرين سنة وساعات في السن ده الأفكار المتهورة بتسبق التفكير العقلاني و للأسف الغلطات دلوقتي بقت مسجلة و مصورة و ده بيديها عمر و حجم أكبر من حجمها الحقيقي دي لحظه تهور و لحظة مش محسوبة و فعلاً ندمان عليها وحاولت مسحها ولكن كنت فوجئت إنها انتشرت قبل ما أقدر أنقذ الموقف.

وأضاف: يمكن الموقف ده كله نابع من إحباط عدم القدره علي التعبير عن الرأي اللي جيلي حاسه الايام دي بس برضه ده ميدينيش الحق اني اتجاوز او اعبر عن رأيي بطريقه متجاوزه في حق الآخرين. اكتر حاجه مضايقاني انه هيتم استخدام اللحظه دي لتشويه الثوار و الثوره و مقدرش الوم حد في النقطه دي الا نفسي اللي الاحباط عماها. اتمني من الجميع انهم ميتعاملوش مع اللحظه دي علي انها بتلخصني و يتعاملوا معاها انها لحظه عابره لن تتكرر. مره آخري بعتذر

------------------------
الخبر : اخبار مصر اليوم .. أحمد مالك يعتذر للشرطة: «لحظة تهور سببها إحباطنا وعدم قدرتنا التعبير عن رأينا» .. تخلي صحيفة الاجيال الحرة مسئوليتها الكاملة عن محتوي هذا الخبر وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و المصدر هنا : وكالة اونا

أخبار ذات صلة

0 تعليق