اخر اخبار الرياضة .. رئيس الزمالك: ميدو كان سكران.. و«زي ما فضحنا على الهواء أقلناه على الهواء»

0 تعليق 0 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

أبدى رئيس الزمالك استيائه من الهجوم الذي تعرض له من جانب أحمد حسام ميدو، المدير الفني السابق للفريق الأول، والذي تمت إقالته عقب الهزيمة أمام الأهلي مؤخرًا.

وقال رئيس الزمالك في فيديو نشره عبر صفحته الرسمية بموقع «فيس بوك»: «مش مشكلة قلة الأدب اللي عملها ميدو، هو متضايق إنه تم إقالته على الهواء، لكن الفضيحة كانت على الهوا، سيبك من حازم أنا هاتكلم مع حازم، المسخرة بتاعة الماتش كانت على الهواء، المشكلة مش في الهزيمة، المشكلة في هيبة النادي اللي هو مسؤول عنه».

وأضاف: «إحنا بلغنا إسماعيل يوسف وهو بلغه إن تمت إقالته، لأنه مسؤول عن فريق كبير، هو كان سكران وأنا هاحلله، وبقول له يا خدام قطر، بتقول إننا خدنا الدوري بالدجل، طيب خدنا الكأس إزاي وبطولة أفريقيا لليد إزاي وبطولة الطائرة إزاي، بتحداك لو اللي أنت قولته ده صحيح أنا هاستقيل».

وتابع: «أنا اللي رجعتك للحياة، أحمد مرتضى اللي مش عاجبك، عضو في مجلس النواب».

وعن تدخله في شؤون الفريق والتشكيل علق: «هو كل مدرب يمشي يقول بتدخل في التشكيل، مابيقولش كده ليه وهو موجود، هو أنا اللي مشيت إبراهيم صلاح، وأنا اللي قلت مش عاوز مكي، وأنا اللي قلت باسم خلص اللي عنده، إحنا بنرمم الفريق بعد اللي حصل له معاك».

------------------------
الخبر : اخر اخبار الرياضة .. رئيس الزمالك: ميدو كان سكران.. و«زي ما فضحنا على الهواء أقلناه على الهواء» .. تخلي صحيفة الاجيال الحرة مسئوليتها الكاملة عن محتوي هذا الخبر وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و المصدر هنا : المصرى اليوم

أخبار ذات صلة

0 تعليق